lørdag 24. januar 2009

Om Poodles Around

Jeg har så smått tenkt å flytte min puddelhistorie hit, og eventuelt bruke "dott com" siden til online pedigrees, dersom jeg kan få flyttet compuped databasen min over på nett.

Ikke helt enkelt dette, tror jeg...

Og så tenker jeg på at om en skal kunne oppbevare historie, så er Google Blogger tryggere å ta vare på ting i, den blir ikke slettet...

Websider er forgjengelige, da de jo koster penger å ha.
Ingen penger, gir slettet hjemmeside, og alt er tapt for fremtidige "historikere" :(

Skal i alle fall prøve å få tatt vare på min historie her, etter hvert :)

------------------------------------------------------------------
Så litt fra websiden www.poodlesaround.com Den er på engelsk, da.

Hello all poodle owners and all who love poodles !


I wish to give you a site where you can look at my Poodle Pictures.



Some of the pictures are very old, some are of my dogs, but you will also find pictures of other poodles.



Since everyone use to make homepages with live dogs in it, I do the opposite :)
Of course here will also be my recent dogs too.

I think the History also have a value, and I have many times searched for old dogs and pedigrees and pictures in vain.



I hope you will have a nice trip into this page.



Enjoy !



Bjorg Meland, Lilleba's Poodles, Norway

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Koselig at du skriver :)

Om meg

Bildet mitt
Håper du får en trivelig reise på blogger. Du finner litt av hvert om mangt og mye :)